Yale Support

Når du ikke selv kan finde løsningen på dit problem.

Linus Smart Lock, Yale Wi-Fi Connect Bridge mit App verbundenLinus Smart Lock, Yale Wi-Fi Connect Bridge mit App verbunden

Brug for hjælp som privat person

Hvis du har brug for hjælp som privat person, så kan du oprette en sag hos vores support her, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt inden for vores åbningstid.

Supportens åbningstider:

Mandag-fredag: 09.00-18.30 
Lørdag-søndag: 10.00-15.00

Frau sitzt mit Hund und nutzt die Yale Home AppFrau sitzt mit Hund und nutzt die Yale Home App

Support via artikler, chat eller telefon

  • Selvhjælp 24 timer i døgnet med skræddersyede artikler til netop det, du har brug for hjælp til
  • Chat med en af ​​vores supportmedarbejdere
  • Tal med en af ​​vores supportmedarbejdere på telefonen

Åbningstider for chat eller telefon:

Mandag-fredag: 09.00-17.30 

 

Schritt-für-Schritt-Anleitung und Handbücher für Yale Home ProdukteSchritt-für-Schritt-Anleitung und Handbücher für Yale Home Produkte

Brug for hjælp som forhandler eller installatør

Hvis du som låsesmed eller installatør har brug for support, så kan du oprette en sag her hos vores Yale support, og vi vender tilbage hurtifst muligt

Reklamation

Skal du oprette en reklamation som forhandler, skal du skrive til reklamation.dk.openingsolutions@assaabloy.com

Ved akut problem

Uden for åbningstid

Hvis der opstår et akut problem uden for vores åbningstider, kan du kontakte en låsesmed, som kan hjælpe dig.

Inden for åbningstid

Hvis der opstår et akut problem inden for vores åbningstider, kan du kontakte os via formularen, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.