Teknisk support

Når du ikke selv kan finde løsningen på dit problem.

Her kan du kontakte teknisk support

Du finder information og hjælp i vores supportsektion, som FAQer, manualer, instruktionsvideoer og tips. Ved at udfylde vores interaktive formular, kan du kontakte teknisk support, hvis du ikke finder svar på dit problem.

Brug for hjælp som privat person

Teknisk support

Hvis du har brug for hjælp som privat person, så kan du oprette en sag hos vores tekniske Yale support her, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt inden for vores åbningstid

Brug for akut hjælp?

Har du brug for akut hjælp uden for vores åbningstid, kan du også kontakte en låsesmed.

Reklamation

Hvis du skal oprette en reklamation, skal du kontakte den forhandler, hvor du har købt produktet.

Supportens åbningstider:

  • Mandag-fredag: 08.00-20.00
  • Lørdag-søndag: 10.00-15.00

Opret en sag her!  Kontakt låsesmed 

Brug for hjælp som forhandler

Teknisk support

Hvis du som låsesmed eller installatør har brug for support, så kan du oprette en sag hos vores tekniske Yale support her, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Reklamation

Skal du oprette en reklamation som forhandler skal du skrive til reklamation.dk.openingsolutions@assaabloy.com

Supportens åbningstider:

  • Mandag-fredag: 08.00-20.00
  • Lørdag-søndag: 10.00-15.00

Opret en sag her!

Manualer og vedledninger

Du kan finde manualer og brugervejledninger til vores produkter her.

Se vores manualer