Teknisk support

Når du ikke selv kan finde løsningen på dit problem.

Her kan du kontakte teknisk support

Du finder information og hjælp i vores supportsektion, som FAQer, manualer, instruktionsvideoer og tips. Ved at udfylde vores interaktive formular, kan du kontakte teknisk support, hvis du ikke finder svar på dit problem.

Ny forbedret support

For at tilbyde dig endnu bedre support, har vi lavet en formular på hjemmesiden, som gør det nemt for dig at give os alle informationer om din henvendelse, så vi bedre kan hjælpe dig. Den nye formular erstatter vores telefon og e-mail support. Klik på knappen for at oprette en sag hos vores tekniske support.

Ved akut problem

Hvis der opstår et akut problem, skal du kontakte din nærmeste låssmed. Ved akutte problemer kan du også kontakte teknisk support. Inden for vores åbningstider, vil vi svare dig så hurtigt som muligt. Vi anbefaler dig at kontakte en låssmed uden for supportens åbningstider for hurtigst mulig hjælp.

Kontakt låssmed!

Vær opmærksom på, at eventuelle produktgarantier og services, der er udstedt af forhandleren eller låsesmeden kun omfatter produktfejl, og ikke gælder skader, der er sket af fejlinstallation.

Teknisk support

Klik på knappen under produkterne for at oprette en sag hos vores tekniske support.

Supportens åbningstider:

Mandag-fredag: 08.00-20.00

Lørdag-søndag: 10.00-15.00

Hvilket produkt behøver du hjælp til?

Yale Doorman L3

Yale Doorman Classic

Yale Linus

Smarte alarmer

Øvrige produkter

Manualer og vedledninger

Du kan finde manualer og brugervejledninger til vores produkter her.

Se vores manualer